Často kladené dotazy
Zájemcům o naše služby nabízíme 5 různých programů (3 pro dospělé a 2 pro děti). Kompletní popis služeb a náplně programů naleznete v tomto přehledu anebo nás prosím kontaktujte přes kontaktní formulář či na telefonním čísle +420 227 071 111. Je nutné, aby naši klienti měli uzavřenou smlouvu s některou z veřejných nebo komerčních zdravotních pojišťoven.
Ano, po předchozí domluvě vám prostory našeho zařízení rádi ukážeme. Napište nám zprávu přes kontaktní formulář nebo zavolejte na +420 227 071 111.
Health+ se nachází v bezprostřední blízkosti obchodního centra Nový Smíchov a křižovatky Smíchov – Anděl na adresách Kartouzská 3274/10 a Radlická 19/1 (Ringhofferova vila), Praha 5. Dostanete se k nám pohodlně metrem nebo tramvají, zastávka Anděl.
V bezprostřední blízkosti Health+ se nachází obchodní centrum Nový Smíchov, kde můžete parkovat.
Pokud jste našimi klienty v programu Diamant, můžete parkovat také na našem privátním parkovišti.
Využijte prosím náš kontaktní formulář, chat v klientské zóně nebo v mobilní aplikaci či telefonní číslo +420 227 071 111.
Pro návštěvu naší polikliniky je vhodné se objednat. Objednací lhůty jsou však velmi krátké. V případě akutních obtíží vám poskytneme péči do 24 hodin.
Přístupové údaje do klientské zóny nebo aplikace (ke stažení v Google Play a v App Store pod názvem HealthPlus) vám sdělí naše recepce při první návštěvě.
V klientské zóně i v aplikaci naleznete celou řadu informací – veškeré lékařské zprávy, termíny vyšetření, informace k medikaci, přístup k chatu a kontaktní a další informace.
Kontaktujte naši recepci. Poskytneme vám nové přihlašovací údaje.
Naše služby lze využít pouze v rámci programového členství.
Rádi nabídneme naše programy i členům vaší rodiny. V rámci programů Safír a Diamant dokonce za zvýhodněných podmínek. Pro další informace kontaktujte naši recepci.
Kontaktujte na naši emergency linku. Dovoláte se některé z našich vyškolených recepčních, která vám poradí nebo vás spojí s pohotovostním lékařem.
Výsledky vyšetření zkontrolované vaším osobním lékařem najdete v klientské zóně nebo v mobilní aplikaci. V případě pozitivního nálezu vás budeme kontaktovat.
V případě respiračního onemocnění (včetně podezření na onemocnění Covidem) bychom vás rádi požádali o použití respirátoru pro pohyb v našich prostorách. Rádi vám respirátor poskytneme na naší recepci.