eHealth

Moderní technologie pro diagnostiku a léčbu v souvislostech
Mobilní aplikace HealthPlus a klientská zóna pro snadnou komunikaci
Dokumentace, termíny návštěv a přehled léků na jednom místě
telefon s logem Health+
specialistky health plus

Digitalizace a telemetrie

Naši lékaři mezi sebou bezpečně sdílejí kompletní zdravotní dokumentaci v elektronické podobě. Vytváříme tím jedinečné mezioborové propojení, které umožňuje efektivnější diagnostiku a léčbu.

Díky telemetrickému měření krevního tlaku, srdečního rytmu, spánkové apnoe či některých biochemických hodnot dokážeme přesněji určit příčiny vašich obtíží.

Klientská zóna a aplikace HealthPlus

Klientská zóna a naše mobilní aplikace vám umožní pohodlný přístup k vaší zdravotní dokumentaci, termínům návštěv nebo přehledu předepsaných léků. Pomocí pár kliknutí kontaktujete svého osobního lékaře nebo naši recepci.
Modrá ikona fajfky
Přístup ke kompletní zdravotní dokumentaci
Modrá ikona fajfky
Přehled léků včetně příbalového letáku a dávkování
Modrá ikona fajfky
Termíny vyšetření
Modrá ikona fajfky
Videokonzultace a chat s lékařem
Modrá ikona fajfky
Oboustranné předání dokumentů nebo receptů
Modrá ikona fajfky
Upozornění na nadcházející termín návštěvy
Modrá ikona fajfky
Rychlý kontakt na recepci
Modrá ikona fajfky
Aktuální informace z Health+
telefon s logem Health+

Stáhněte si naši mobilní aplikaci HealthPlus

Chat a videohovor s lékařem

Potřebujete zkonzultovat svůj stav nebo si vyřídit recept? Ozvěte se nám přes chat nebo videohovor.

Modrá ikona fajfky
Jsme tu pro vás každý všední den od 8:00 do 15:30.
Modrá ikona fajfky
Přes chat si předáme dokumenty i recepty.
Modrá ikona fajfky
Šetříme váš čas.
Modrá ikona fajfky
Mluvíme několika světovými jazyky.
chat s lékařem
práce s chatem

Jak vstoupit do chatu?

Před prvním přihlášením kontaktujte naši recepci pro získání přístupových údajů.

Po přihlášení do klientské zóny nebo do mobilní aplikace klikněte na ikonu chatu. Na počítači se nachází v pravém spodním rohu obrazovky, na telefonu v hlavním menu.

Po spuštění chatu zvolte, zda chcete řešit administrativu nebo zdravotní problém. Poté se spojíte s recepční, sestrou nebo lékařem.

Kdykoliv během konverzace máte možnost chat přepnout na telefonní hovor nebo videohovor.

Ochrana osobních údajů

Health+ při poskytování svých služeb zpracovává osobní informacemi včetně těch o vašem zdraví. Ty vyžadují nejvyšší míru ochrany a zabezpečení. Přečtěte si více o tom, jak nakládáme s vašimi údaji.

Máte zájem o naše služby?

Kontaktujte nás.